H Νίκη της Σαμοθράκης είναι το νέο λογότυπο της Περιφέρειας ΑΜΘ

Πήρε “σάρκα και οστά” η πρόταση του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου κ. Δημήτρη Πέτροβιτς, η οποία ήταν το νέο λογότυπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης να είναι η Νίκη της Σαμοθράκης!

Υιοθετήθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο της ΑΜΘ, η πρόταση του για αλλαγή του λογοτύπου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η Νίκη της Σαμοθράκης, μεταξύ των άλλων προτάσεων που υποβλήθηκαν, υπερψηφίστηκε από το σώμα των συμβούλων και θα γίνει το νέο λογότυπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου με αφορμή την ευχάριστη αυτή εξέλιξη έγραψε:

“Το λογότυπο είναι ο οπτικός αντιπρόσωπος των αξιών και της φιλοσοφίας του φορέα που τον χρησιμοποιεί. Είναι η εικόνα των βασικών χαρακτηριστικών μας, των αξιών και των πιστεύω μας. Είναι η μοναδική μας ταυτότητα, που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τους άλλους με την πρώτη ματιά. Γι’ αυτό και πρέπει να στηρίζεται σε ένα στιβαρό σύμβολο, όπως η Νίκη της Σαμοθράκης!”

Το θέμα ανέκυψε πριν την πανδημία, με τον Αντιπεριφερειάρχη Έβρου κ. Δημήτρη Πέτροβιτς, να προτείνει εκ νέου να αντικατασταθεί το ακροκέραμο, που αποτελεί το σημερινό σύμβολο, με την Νίκη της Σαμοθράκης όπως και τελικά έγινε. Είχαν κατατεθεί και άλλες προτάσεις από τους υπόλοιπους περιφερειακούς συμβούλους όπως ο Θράκας Ιππέας (το σήμα του Δήμου Κομοτηνής), ο Απόστολος Παύλος, ο Δημόκριτος (σύμβολο του ΔΠΘ), ο γρύπας των Αβδήρων και άλλα.

Η Νίκη της Σαμοθράκης τελικά πήρε το προβάδισμα και βγήκε 1η και πλέον θα αποτελεί το λογότυπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

{Πηγή δημοσίευσης: https://www.e-evros.gr/, 28/6/2022}