Που εντοπίζονται τα “κενά” στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο βόρειο Έβρο

Από καλύτερη αφετηρία αλλά και πάλι με κενά, τα περισσότερα στην Ειδική Αγωγή και σε ειδικότητες των ΕΠΑΛ, ξεκίνησε τη Δευτέρα η σχολική χρονιά στα σχολεία της Β’βάθμιας Εκπαίδευσης του βορείου Έβρου.

Μιλώντας στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, ο εκπρόσωπος της Β’ ΕΛΜΕ Έβρου, Χάρης Κουσινίδης, τόνισε ότι «το να ξεκινάει η χρονιά με καθηγητές στα σχολεία, δεν είναι για να πανηγυρίζει το υπουργείο, αλλά είναι το αυτονόητο, εξάλλου, οι μόνιμοι διορισμοί που έγιναν δεν ήταν δώρο κανενός υπουργού και καμίας κυβέρνησης, κατακτήθηκαν με πολύχρονους συλλογικούς αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος».

Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι μόνιμοι διορισμοί δεν ήταν αρκετοί για να καλύψουν όλες τις ανάγκες «και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι κλήθηκαν και 32.000 αναπληρωτές για τις κενές θέσεις στην Α’βάθμια και Β’βάθμια Εκπαίδευση».

Στις διαπιστώσεις των συνδικαλιστικών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, και η λειτουργία πολυπληθών τμημάτων σε πολλά σχολεία, «με αριθμό μαθητών που πλησιάζει τους 30», η «εκδικητική απόφαση του Υπουργείου να πληρώνουν ένα self test την εβδομάδα οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί, την ίδια ώρα που στα σχολεία δεν ισχύει καμία απολύτως υγειονομική μέριμνα», όπως ανέφερε ο κ. Κουσινίδης, αλλά και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε 3,4 ή και 5 σχολεία, «τα οποία απέχουν και πολλά χιλιόμετρα μεταξύ τους».

Σχολιάζοντας, τέλος, τις «καινοτομίες» που προωθεί από φέτος στα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας, ο εκπρόσωπος της Β’ ΕΛΜΕ Έβρου τις χαρακτήρισε «κενοτομίες, με έψιλον και όχι με “αι”, γιατί είναι κενές ουσίας και περιεχομένου, σχεδιασμένες από ανθρώπους που φοίτησαν σε ιδιωτικά κολέγια και δεν γνωρίζουν από δημόσιο σχολείο», όπως χαρακτηριστικά είπε.

{Πηγή δημοσίευσης: https://www.e-evros.gr/, από ΕΡΤ Ορεστιάδας, 14/9/2022}