Ένα διαφορετικό μάθημα, για μαθητές που δεν είχαν σχολείο την Τετάρτη

Με την καθοδήγηση της θεατρολόγου Αρετής Ρασσά, μαθητές ηλικίας 5 έως 11 ετών, έπαιξαν θεατρικά – ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά – παιχνίδια

Το κλείσιμο το σχολείο γι’ αυτά τα παιδιά δεν σήμαινε την επιστροφή τους στα σπίτια τους. Αντίθετα, σήμανε την αρχή της θεατρικής δημιουργίας, την οποία βρήκαν στο υπόγειο της Λέσχης Κομοτηναίων, εκεί όπου πραγματοποιήθηκε ένα ανοικτό μάθημα εκπαιδευτικού δράματος (θεάτρου) για παιδιά ηλικίας 5 έως 11 ετών, με είσοδο ελεύθερη.

Η θεατρολόγος του Θρακικού Ωδείου Κομοτηνής Αρετή Ρασσά, υποδέχθηκε μικρά και μεγαλύτερα παιδιά, στο ανοικτό μάθημα εκπαιδευτικού δράματος, στον υπόγειο χώρο της Λέσχης Κομοτηναίων. Όλοι μαζί έγιναν μία πολυσυλλεκτική παρέα, γνωρίστηκαν και διασκέδασαν μέσα από τα διάφορα διαδραστικά – θεατρικά παιχνίδια, που είχαν ως πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά και σε ρόλο καθοδηγού την θεατρολόγο.

Με ερέθισμα το παραμύθι “τα μαξιλάρια της Ουρανούπολης” του Ευγένιου Τριβιζά, τα παιδιά, νηπιαγωγείου έως και έκτης δημοτικού, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το παραμύθι μέσα από την αφήγηση, αλλά και να δράσουν μέσα από θεατρικές τεχνικές και αυτοσχεδιασμούς. Το παραμύθι πραγματεύεται την αξία των ονείρων σε σχέση με την προσωπική μας ελευθερία, και ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μικρούς να στοχαστούν μαζί με τους συμμαθητές και φίλους τους, αναφορικά με ζητήματα που δεν διδάσκονται στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.

“Οι κάτοικοι της Ουρανούπολης έρχονται αντιμέτωποι με την εξουσία του Βασιλιά Αρπατίλαου, όταν αυτός προσπαθεί να χειραγωγήσει τα όνειρά τους, μοιράζοντάς τους μαγικά μαξιλάρια. Πώς αντιδρούν οι κάτοικοι απέναντι στους αυστηρούς νόμους και τους εφιάλτες που τους επιβάλλει ο βασιλιάς;”. Αυτό το ερώτημα κλήθηκαν …να απαντήσουν μέσα από το παιχνίδι, οι περίπου 30 μικροί που βρέθηκαν στον υπόγειο χώρο της Λέσχης Κομοτηναίων.

{Πηγή δημοσίευσης: https://www.xronos.gr/, του Διονύση Βοργιά, 9/11/2018}